Από τη Barbie στον Mr. Monopoly – Το Hollywood πάει τα παιχνίδια... πολύ σοβαρά.


Πιάσε το πιόνι σου, μάζεψε ενοίκια και ετοιμάσου να περάσεις από την Αφετηρία — γιατί το Monopoly: The Movie έρχεται. Ναι, σοβαρά. Κι αν το πρώτο σου reaction είναι «Πόσο κακή ιδέα μπορεί να είναι αυτό;», δεν είσαι μόνος.

Πολλοί είναι εκείνοι που υποστηρίζουν ξεκάθαρα ότι το Hollywood έχει ξεμείνει από φρέσκες ιδέες. Μετά τη Barbie, που μεταμορφώθηκε από πλαστικό icon σε box office θρίαμβο, το επόμενο λογικό βήμα φαίνεται πως είναι... η Monopoly. Στο τιμόνι της παραγωγής βρίσκεται η LuckyChap της Margot Robbie (φυσικά), με τους δημιουργούς του Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves, John Francis Daley και Jonathan Goldstein, να αναλαμβάνουν το σενάριο.

Κι εδώ αρχίζουν τα ερωτήματα: Πώς κάνεις μια ιστορία γύρω από τη Monopoly; Πρόκειται για παιχνίδι που οι περισσότεροι θυμούνται περισσότερο για τις οικογενειακές φασαρίες και λιγότερο για το… βαθύ storytelling.

Επανάσταση ή απλά "cash grab";
Η αλήθεια είναι πως το Monopoly γεννήθηκε ως κριτική στον ανεξέλεγκτο καπιταλισμό και στη συγκέντρωση πλούτου στα χέρια λίγων. Αν το LuckyChap τολμήσει να φέρει αυτή τη διάσταση στη μεγάλη οθόνη, ίσως να έχουμε κάτι έξυπνο και φρέσκο – μια μαύρη κωμωδία για την τοξική σχέση μας με το χρήμα. Ή μπορεί απλά να δούμε μια άνευρη, shiny περιπέτεια με CGI και κυνηγητά πάνω σε τεράστιες κάρτες «Εντολής».

Το internet φυσικά...titl-αρε.
Όπως κάθε τρελή ανακοίνωση, έτσι και αυτή έβαλε φωτιά στα social. Από memes τύπου «Ποιος ζήτησε αυτό το πράγμα;» μέχρι threads που αναρωτιούνται αν μετά το Monopoly θα έχουμε και Hungry Hungry Hippos: The Movie, το vibe είναι ξεκάθαρο: κανείς δεν ξέρει αν αυτό είναι αστείο ή αν πρέπει να ανησυχούμε σοβαρά για τη βιομηχανία.

Ένας χρήστης στο Χ αναρωτήθηκε: «Ποιο θα είναι το plot; Δύο ώρες για το αν θα αγοράσεις την Ομόνοια ή θα χρεοκοπήσεις στα Ξενοδοχεία της Πατησίων;». Άλλος πρότεινε τον Bryan Cranston ως τον απόλυτο Mr. Monopoly – και, οκ, αυτό το casting ακούγεται κάπως τέλειο.

Η Barbie έκανε το θαύμα της – μπορεί η Monopoly να το ξανακάνει;
Ας μην ξεχνάμε ότι και η Barbie είχε επικριθεί αρκετά στην αρχή. Τελικά, έγινε cultural phenomenon και μάζεψε πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια στο box office. Άρα ναι, ίσως η LuckyChap να έχει κάποιο ace up their sleeve και να μετατρέψει το Monopoly σε σατιρικό έπος για το real estate, τα χρέη και την άβυσσο της ιδιοκτησίας. Ή μπορεί απλώς να έχουμε ένα δίωρο product placement, φτιαγμένο αποκλειστικά για να πουλήσει νέα anniversary editions του παιχνιδιού.