Μετά τη διαφήμιση των American Eagles jeans που προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων, οι μετοχές της αμερικανικής εταιρείας ρούχων «εκτοξεύτηκαν στα ουράνια». Ό,τι διαφημίζει η 27χρονη ηθοποιός γίνεται χρυσός.


Η 27χρονη Αμερικανίδα ηθοποιός Σίντνεϊ Σουίνι είναι το πρόσωπο των ημερών αυτό το διάστημα στις ΗΠΑ και σύντομα ίσως της δοθεί ο τίτλος της πιο ακριβοπληρωμένης ηθοποιού σε διαφημίσεις

Η πρωταγωνίστρια του ‘Euphoria’ και του ‘The White Lotus’ έχει βρει το magic touch και ό,τι αγγίζει γίνεται χρυσός, τουλάχιστον στις διαφημιστικές καμπάνιες στις οποίες συμμετέχει. 

Για να ξεκαθαρίσουμε λίγο τη θέση μας και τον τίτλο του άρθρου, δεν εννοούμε ότι η Σίντεϊ Σουίνι σαν άλλος Χίτλερ θα κατακτήσει τον κόσμο με τα όπλα. Μιλάμε για τον κόσμο του σινεμά και των διαφημίσεων. 

Κάπως έτσι, η πρόσφατη καμπάνια της για την αμερικανική εταιρεία jeans American Eagle για την Gen Z γενιά με το σλόγκαν “Sydney Sweeny has great jeans” μάλλον σε κάποιους ακούστηκε σαν “Sydney Sweeny has great genes” («Η Σίντεϊ Σουίνι έχει υπέροχα γονίδια») και προφανώς με αυτό το λογοπαίγνιο έπαιξε και η ίδια η εταιρεία. 

Δεν άργησαν οι κατηγορίες κατά της εταιρείας ρούχων και της Σίντεϊ Σουίνι ότι με αυτό το λογοπαίγνιο στην ουσία απηχούν ρατσιστικά υπονοούμενα και «ναζιστική προπαγάνδα», με καλλιτέχνες όπως η Lizzo και Doja Cat να δηλώνουν την αντίθεσή τους και άλλοι να απαιτούν να αποσυρθεί.

Η American Eagle με τη σειρά της δήλωσε «Η Σίντνεϊ Σουίνι έχει υπέροχα τζιν. Ήταν και παραμένει μια ιστορία για τζιν. Τα δικά της τζιν. Η δική της ιστορία. Συνεχίζουμε να γιορτάζουμε το πώς κάθε άνθρωπος φορά τα τζιν της AE με αυτοπεποίθηση, με τον δικό του τρόπο. Τα υπέροχα τζιν δείχνουν ωραία σε όλους».

Παρά τις κατηγορίες και αντιδράσεις, η προσωπική μας άποψη είναι ότι είναι τουλάχιστον υπερβολικές, οι μετοχές της American Eagle μετά την καμπάνια με την Σίντεϊ Σουίνι «εκτοξεύτηκαν στα ουράνια», κάτι πολύ σημαντικό για μία εταιρεία ρούχων που πρέπει να κινηθεί σε ένα τέτοιο παγκόσμιο οικονομικό περιβάλλον (δασμοί, άνοδος τιμών προϊόντων κ.α.). 

Μάλλον, ό,τι αγγίζει η Σίντεϊ Σουίνι γίνεται χρυσός αφού και προηγούμενες καμπάνιες της είχαν τεράστια επιτυχία, όπως αυτή με τα σαπούνια Dr. Squatch που αμέσως μετά εξαγοράστηκαν από την πολυεθνική Unilever, αλλά και με την Ford, Miu Miu και Bai. 

Η American Eagle της έκανε πρόταση για τη διαφήμιση αφού πρόσεξαν ότι φορούσε συχνά τα jeans της στην καθημερινότητά της, όπως και η Ford που την είδε να φροντίζει για χρόνια και να αποκαθιστά ένα Ford Bronco του 1969. Δεν έπαιξε κάποιο ρόλο σε αυτές τις διαφημίσεις, ήταν ο εαυτός της και αυτό το αυθεντικό βγήκε προς τα έξω.  

Ποια είναι η Σίντεϊ Σουίνι;

Η Σίντεϊ Σουίνι γεννήθηκε στις 12 Σεπτεμβρίου1997 στο Σποκέιν της πολιτείας Ουάσινγκτον και από μικρή ηλικία έδειξε ενδιαφέρον στην υποκριτική, παρουσιάζοντας, μάλιστα, στους γονείς της ένα πενταετές πλάνο. Αν δεν πετύχαινε το πλάνο να γίνει ηθοποιός, θα ακολουθούσε κάτι άλλο, αφού και στο σχολείο τα πήγαινε περίφημα. 

Μετακόμισε οικογενειακώς στο Λος Άντζελες πολύ μικρή ηλικία για να ακολουθήσει το όνειρό της και γράφτηκε στο σχολείο στην πόλη του Μπέρμπανγκ στα βορειοανατολικά του Ελ Έι και σε απόσταση 20 λεπτών από το Χόλιγουντ, μία πόλη – καρδιά του κινηματογράφου και των media, εκεί που στεγάζονται πολλά μεγάλα στούντιο (Warner Bros., Walt Disney, NBCUniversal, Nickelodeon Animation Studios) και πρακτορεία. Ήθελε να βρίσκεται στην πηγή των γεγονότων. 

Το πενταετές πλάνο φαίνεται ότι άρχισε να αποδίδει, με την Σίντεϊ να εξασφαλίζει μικρά περάσματα και guest ρόλους σε γνωστές σειρές όπως ‘Criminal Minds’, ‘90210’, ‘Grey’s Anatomy’ και ‘Heroes’ όταν ήταν σε ηλικία 12 με 17 χρονών, παίζοντας παράλληλα και σε κάποιες ταινίες σαν το ‘The Ward’, μάλλον μία από τις λιγότερο καλές ταινίες του σπουδαίου Τζον Κάρπεντερ.

Στη συνέχεια, έχοντας προηγηθεί κάποιοι ενδιαφέροντες ρόλοι, όπως στην ταινία ‘Under the Silver Lake’ και στις σειρές ‘Sharp Objects’, ‘The Handmaid’s Tale’ και (στο υπέροχο) ‘Everything Sucks!’, το μεγάλο breakthrough ήρθε σε ηλικία 22 χρονών με τον πρωταγωνιστικό της ρόλο σαν Κέισι στη σειρά ‘Euphoria’ και στην ταινία του Κουέντιν Ταραντίνο, ‘Once Upon a Time in Hollywood’

Η Σίντεϊ Σουίνι δεν είναι απλά ένα ωραίο πρόσωπο, αλλά μία καταρτισμένη και ολοκληρωμένη ηθοποιός και αυτό αποδεικνύεται μέσα από τους πρόσφατους ρόλους της σε ταινίες και σειρές όπως ‘Madame Web’, ‘The White Lotus’ και ‘Immaculate’. Είναι ένα από τα πρόσωπα του Χόλιγουντ σήμερα και θα μας απασχολήσει πολύ τα επόμενα χρόνια. Ελπίζουμε για τους σωστούς λόγους.